it's been a long long time

man skulle kunna tro att jag gått under jorden.
men jag lever och mår hur bra som helst.
och här kommer anledningen till min bortavaro:



nope, magen är inte full med kakor och läsk.
den är full med en bebis.

hittills är jag i vecka 30 och har gått upp 10 kg.
jag kan nog räkna med åtminstone 5 kg till innan det här är över
och när ungen är ute kommer jag verkligen att behöva er pepphjälp för att bli av med gravidkilona igen. kanske kommer jag att behöva den redan innan, eftersom jag vill undvika att gå upp alltför mycket mer...

så härmed återinviger jag bloggen och hoppas på lite mer uppdaterande i fortsättningen.

Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo

OJ. fina du. TACK, va glad jag blir att du fortsatt följa min blogg. MEN DU!!!! grattis. herregud en bebis :) iiiiih. LYCKA TILL!!

2010-07-23 @ 13:35:26
URL: http://livetoday.webblogg.se/
Postat av: Ida

ÅHHH! GRATTIS!:) så spännande! :) När är det BF ? :) Grattis igen! :))

2010-08-09 @ 21:32:12
URL: http://mogensens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0