uppdatering

ojojoj. vilken dålig uppdatering det har varit. och jag har inte ens gett någon vettig förklaring till det hela!

det var såhär, att när jag kom hem från turkiet så blev jag sjuk, väldigt sjuk. min mage exploderade 20 gånger om dagen och jag blev så utmattad att jag inte klarade av att göra någonting överhuvudtaget. det visade sig vara salmonella. i 2 veckor höll det på. jag orkade inte ens sköta den här bloggen, och bristen på ork gjorde mig deprimerad också. det blev bara fel, alltihop.

nu börjar jag må bättre. jag är fortfarande utmattad efter att ha varit sjuk så länge, men jag hoppas kunna komma igång med allt igen. det får kanske bli lite mjukstart dock. förvänta er inga stordåd på träningsfronten! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0