step up

jag har visst blivit lite modigare på sistone. idag vågade jag mig på att prova step1. det var nog roligt egentligen, men jag kände mig så dum som inte kom ihåg alla stegkombinationer. they say goldfish have no memory, i guess their lives are much like mine. jag saknar både korttidsminne och koordination, vilket kanske inte är ultimat när man ska utöva step-aerobics. det kanske bara blir vanliga hederliga medelpass och ett och annat core bosu-pass i fortsättningen. men nu har jag i alla fall provat!

det var en riktigt hemsk kväll igår. jag har varit så ledsen ända sedan dess. men jag blev i alla fall glatt överraskad av J imorse, som hade gått upp tidigare för att handla och laga en omelett till mig i ett försök att få mig att må bättre. lyxfrukost såhär på söndagen! då blev dagen lite finare.

hur har ni det? går det bra för er?

Kommentarer
Postat av: Sandra

läst igenom din blogg nu =) kommer följas flitigt. Du är duktig!

2009-09-21 @ 16:57:18
URL: http://todaytomorrowforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0