ob-la-di ob-la-da, life goes on

nu har jag varit sådär dålig på att uppdatera igen! jag förstår inte vad som händer riktigt. jag skyller på skolan helt enkelt, det är en bekväm lösning. fast i själva verket så beror det nog mest på att det har slarvats så mycket med maten på sistone. jag äter inte så MYCKET, men jag äter helt fel saker! jag skäms ju inför alla er duktiga människor när jag är så slarvig!

det har inte varit helt lyckat idag heller. men jag har i alla fall gett mig ut i elljusspåret och powerwalkat/joggat i 5 km. och när jag kom hem blev det 10 minuter roddmaskin. så jag känner mig ändå ganska duktig ur träningssynpunkt. jag var i riktigt dålig dagsform men lyckades ändå hålla tempot uppe ganska bra. så jag är nöjd. nu har J köpt träningsskor också, så nu kanske jag kan dra med honom ut och springa! underbart!

alltså:

ätit idag:
- ½ french hot dog
- en burk cola
- lite lösviktsgodis
- 1/3 chokladboll
- 1/3 cafe latte
- currygryta med quorn och wokgrönsaker

tränat idag:
- jogging/powerwalk (5 km)
- 10 min roddmaskin (ca 300 tag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0