mittimellan lagom och alldeles normal

det blev ett vanligt hederligt medelpass idag. det var rätt skönt med det lite "gamla vanliga" efter allt provapånytt. ledaren var rolig och det förgyllde såklart. men det bästa av allt: jag börjar märka stor skillnad under styrkeblocken! det känns så himla härligt tycker jag, när man ser konkreta framsteg med träningen. då blir det ju MYCKET roligare att fortsätta sedan. :)

ikväll blir det faktiskt bio, lyxigt nog. det känner jag att jag kan unna mig nu när jag har varit så duktig ett tag. :) det blir flickan som lekte med elden. det ska bli helt underbart! det behövs lite vardagslyx nu, jag är fortfarande ganska ledsen efter helgens incidenter. behöver all uppmuntran jag kan få. :)

det verkar gå bra för er! härligt! era bloggar är så fina. jag blir så glad när det går bra för er. kämpa vidare, ni är grymma!


Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo

OOOH!! den vill jag också se! tror familjen ska se den på onsdagkväll :D:D

2009-09-21 @ 21:02:12
URL: http://livetoday.webblogg.se/
Postat av: livetoday - 52 kilo

HIHIH. det är bra det. jag vägde mig sjuhundra gånger om dagen innan..sen gick jag över till en gång om dagen och nu är det faktiskt bara en gång i veckan!! :D:D det går. men man är så sjukt nyfiken :D:D



:D:D:D:D hur var filmen?

2009-09-23 @ 16:53:49
URL: http://livetoday.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0