made a meal and threw it up on sunday, i've got a lot of things to do

förbannat!

jag hatar att bli sjuk när jag är som mest träningspeppad.

jag som hade planerat så bra. friskis&svettis och powerwalks och joggingturer hela veckan. och så vaknar man en morgon som denna, med upprorisk mage och spränghuvudvärk och allmänt slappa muskler och leder.

inte nog med att jag inte kan träna, jag missar ju även lektioner i skolan. och det har jag verkligen inte tid med. det blir så intensiva föreläsningar på högskolan. missar man en så är man plötsligt jättelångt efter alla andra. och jag har redan missat två... jag ligger verkligen risigt till i år.

jaja. jag är åtminstone inte sugen på att äta, och det kanske är positivt mitt i allt dåligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0