hemma igen!

ja oj, nu är jag hemma igen. är helt slut efter att inte ha sovit en blund på en sisådär 40 timmar. turkiet var alldeles fantastiskt underbart, så himla skönt att få koppla bort alla måsten för ett litet tag.

men nu börjar allvaret igen. jag ska ta tag i träning ordentligt och minska ner på småätandet ytterligare hade jag tänkt.

livetoday har ju en finfin utmaning på sin blogg. ett slags powerwalk-program. de flesta av er som läser den här bloggen verkar i och för sig redan ha snappat upp det... i vilket fall som helst så har jag tänkt försöka hoppa på den utmaningen, om än ett par dagar för sent, pga resan.. det ska bli härligt att komma igång.

EDIT:
nu är länken fixad också. jag säger ju att jag måste sova! man ska inte länka till folk när man inte har sovit på två dygn!


Kommentarer
Postat av: livetoday

iiih, jag tror du menar min utmaning..livetoday.webblogg.se (annars kommer man in hos någon annan :D:D)



HÄRLIGT ATT DU HAR HAFT DET FINT! :D:D:D

2009-09-03 @ 21:40:45
URL: http://livetoday.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0