fredag

läskigaste grejen hände på friskis&svettis idag. inte nog med att ledaren blivit akut sjuk och en av ledarna jag tycker minst om hoppade in istället för henne. nej, det här hände också: under första styrkeblocket skulle vi göra plankan. och min rygg bara totalvägrade! jag vet inte vad som hände, kroppen bara ramlade ihop. jag försökte några gånger till men med samma resultat. jag fick gå ut, kunde inte göra nånting.

när jag satt och skulle snöra på mig ytterskorna för att gå hem igen, så kände jag mig så värdelös. 15 minuters träning idag liksom. så jag bestämde mig för att köra lite crosstrainer på gymmet när jag ändå var där. ryggen klarade det betydligt bättre. det blev strax över 2 km i alla fall innan den tyckte att det var nog. men då kände jag mig inte lika värdelös i alla fall.

när jag kom hem åt vi lite mat och vilade, och sedan bestämde jag mig för att det var dags att sätta igång med den omtalade powerwalkutmaningen. så en 45 minuters powerwalk blev det också.

jag känner mig väldigt nöjd, trots att det är fredag och det blev kanske lite väl mycket soffgodis..

ätit idag:
- 2 skålar kellogg's special k red berries med mjölk
- ett äpple
- biff med potatiskroketter, bearnaise och färsk lök
- några kakor
- lite naturchips
- 1½ burk cola

tränat idag:
- friskispass (som dock blev avbrutet efter 15 minuter)
- 15 minuter crosstrainer
- 45 minuter powerwalk


Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo

HÖRRU, det var ju kanon att du gick in och körde lite crosstrainer innan du gick hem :D:D (Y)

2009-09-05 @ 11:46:37
URL: http://livetoday.webblogg.se/
Postat av: Ofelia

Du är ju jätteduktig :) och tänk att det är bra att du gör NÅGONTING istället för INGENTING! you go ;)

2009-09-07 @ 11:28:31
URL: http://ofeliax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0