core bosu

idag har jag provat core bosu för första gången. det var intressant. balans-och styrkeövningar på en boll/balansbräda. jag ramlade omkring där på "bollen" hur länge som helst innan jag äntligen lyckades hitta någon slags balans. men sen gick det som en dans! det var både roligt och, misstänker jag, effektivt. det kommer nog att svida ordentligt i kroppen imorgon! det där kommer jag definitivt att prova fler gånger!

men jag får försöka ta det lite lugnt såhär i början efter att jag har varit sjuk. jag är ju så sjukt träningspeppad, men måste verkligen ta mig själv i kragen för att inte ta i för mycket på en gång. och det suger ju, när jag har varit utan träning så länge! men det vore ju ännu tråkigare att bryta ihop efter ett par veckor. så jag får väl ta det lugnt helt enkelt.

hur går det för er? hoppas det går bättre än för mig, men jag är ju i alla fall on my way back, så att säga. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0