bilder

den här bloggen är ju relativt anonym. inte så att jag egentligen skulle ha något emot att lägga upp en bild på mitt ansikte.. men jag har inte offentliggjort bloggandet bland mina vänner än, och jag tycker inte att det är nödvändigt att de får veta heller. därför låter jag helst bli att visa ansiktet.

men jag insåg att det kan vara en rolig grej att lägga in lite före-och efterbilder. så att man kan se förändringar lite mer konkret än genom siffror på en våg.

nu har det ju inte hänt så mycket än, med tanke på att jag precis börjat. men jag kan ju lägga in ett par bilder på hur jag ser ut just nu. intressantare för alla inblandade, eller?




Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo

OH TACK SANDRA!!! :D:D:D



va modig du är som lägger upp dessa bilderna. Vi har ändå ganska lika kroppar tycker jag...

2009-09-10 @ 17:56:52
URL: http://livetoday.webblogg.se/
Postat av: livetoday - 52 kilo

hihi det brukar vara så. när man är sjuk så är man som mest peppad! hoppas det håller i sig :D:D:D:D hihi tack!

2009-09-11 @ 19:22:35
URL: http://livetoday.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0