hetsigt

det är förrädiskt, det här med hetsplugg. man måste hälla i sig en himla massa onyttigheter för att hålla sig vaken och alert när man skriver analyser och rapporter till långt in på nätterna. visst, det gynnar kanske studieresultaten, men det är lite värre med viktresultaten...

jag tror att jag gjort mig beroende av coca cola den senaste veckan. det är så dåligt som det bara kan bli. nästa vecka blir det cola-avvänjning! jag har också slutit en pakt med J. vi ska komma i form ordentligt nu, så vi ska träna tillsammans. det blir nog betydligt lättare än att släpa sig iväg till friskis helt själv i ösregnet...

men jag har faktiskt inte gått upp så mycket som man kan tro under hetspluggperioden. det ligger och pendlar runt 55:an, så det har inte hunnit bli katastrofalt än. det är bra. jag ska försöka bli av med cola-ovanan innan det hinner bli katastrofalt också. yeah!

vad tror ni om ett sockerfritt november? vore kanske en idé? ni är väl i och för sig redan så duktiga så att ni låter bli socker helt..


Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo

tack så jäääättemycket sandra. :D

2009-10-23 @ 17:58:24
URL: http://livetoday.webblogg.se/
Postat av: livetoday - 52 kilo

HAHA OHJA mycket träningsvärk!! :D:D haha men det är bra

2009-10-31 @ 21:18:16
URL: http://livetoday.webblogg.se/
Postat av: livetoday - 52 kilo

oh tack så hemskt mycket för kommentaren. jag blev helt varm :) TACK.



hur går det för dig vännen? :)

2009-11-15 @ 17:19:23
URL: http://livetoday.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0