usch vilken dag...

jag blir så sur på mig själv när jag inte gör som jag vill.
jag är medveten om att jag precis påbörjat min viktresa, och att jag inte kommit in i det hela ordentligt, och att det därför är lätt att göra misstag. det jag behöver lära mig är väl att ett par misstag hit eller dit inte är hela världen. för det är det ju inte! och ändå kan jag inte låta bli att bli förbannad på mig själv. fy.

det är inte så illa egentligen. det blev lite mer godis till filmkvällen än vad som var tänkt. men det är ju knappast världens undergång. jag får äta desto nyttigare imorgon, eller hur?

i alla fall. ätit idag:
- ugnsstekt falukorv med potatismos
- två vaniljmunkar
- en bit tacopaj
- ca 100g lösviktsgodis
- coca cola


tränat idag:
- power walk, ca 30 minuter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0