lycklig

jag var ute och sprang ett varv i elljusspåret (vad kan det vara? 1,5 km?) och jag stannade inte en enda gång! jag känner mig så sjukt nöjd med mig själv! jag vet att det här antagligen inte låter särskilt märkvärdigt i era ögon, det är ingen särskilt lång sträcka direkt. men till saken hör att min kondition alltid har varit i sämsta laget. tidigare har jag varit döende efter två lyktstolpar ungefär, behövt stanna säkert 10 gånger på samma sträcka. och idag blev det inte ett enda stopp! dessutom blev det jobbigt först på slutet.

jag blir så himla glad när jag märker skillnad på min kondition. så himla glad. nu ska jag nog ta vara på lyckan och ta en ordentlig rask promenad också. taggad till tusen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0