let it rain on me, let it rain

det regnar för fullt idag. jag funderar på att unna mig en vilodag. dels för att det är tråkigt att gå ut och springa i det här vädret, men också för att jag faktiskt varit ganska duktig sen i fredags. och kroppen behöver ju faktiskt vila ibland.

imorgon bitti är det jag som sätter mig på ett flygplan mot turkiet! det ska bli så grymt härligt med lite sol och värme. vi får se hur det går med mat och träning dock. jag har planer på att gå upp tidigt varje morgon och simma några längder, men jag vet ju inte hur genomförbart det är. hur tidigt poolen öppnar och så vidare. man vill ju inte simma bland en massa plaskande barn kanske? det är väl inte optimalt direkt.

jag kanske uppdaterar lite därifrån om jag hittar något internetcafé.
och när jag kommer hem igen om en vecka blir det väg- och mätdag!
so stay tuned...

lycka till alla ni fina. ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: Ofelia - viktbloggen

Ååh, turkiet!! det var värst vad alla åker iväg till solen:) gud va skönt. Du får ha det så jättebra och sooola mycket för mig!

2009-08-26 @ 15:38:42
URL: http://ofeliax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0