jag får liksom ingen ordning

det blev ingen träning. för grått, för regnigt, för... fredag. jag såg världens bästa coverband (liverpool. beatleslåtar liksom, kan det gå fel?)

men det blev inte så galet mycket dåligheter i magen heller. åtminstone inte för att vara fredag. såhär:

ätit idag:
- en polarkaka med ost
- en liten yoghurt
- lax m. en potatis, hollandaisesås och grönsallad
- kycklingfilé m. potatisklyftor och bearnaisesås
- några bitar hjortkorv (J köpte en jäkla massa korv på augustimarknaden)
- ½ glas rödvin

jag är rätt nöjd ändå. imorgon blir det förhoppningsvis en längre promenad åtminstone. vi får väl se vad vädret har att säga om den saken dock...

Kommentarer
Postat av: Ofelia - viktbloggen

"för grått, för regnigt, för... fredag", haha precis så kände jag också!! Blev ingen träning för mig heller igår ;) men idag tar vi nya tag! kämpa på :) kram!

2009-08-22 @ 13:21:17
URL: http://ofeliax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0