att träna eller inte träna?

jaha. så öser regnet ner, så ingen joggingtur idag. jag befinner mig i norrköping i en vecka framöver och kan därför inte fly till mitt älskade friskis&svettis. så det blir nog ingen träning idag, alls. möjligtvis en promenad ikväll. vi får se helt enkelt.

annars är det ju augustifest här i norrköping i helgen, med marknad och grejer, så jag funderar på att låta mig själv äta något gott utan att få dåligt samvete. men vi får se hur det blir med det också. just nu är jag faktiskt inte sugen, och då är det ju bara extremt onödigt.


Kommentarer
Postat av: livetoday

hihi nej det får vi hoppas att ni inte gör!! :D:D ha en bra vecka nu så hörs vi sen :D BYEPAJ

2009-08-22 @ 01:43:31
URL: http://livetoday.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0